FANDOM

Kiedy w telewizji zapytano Barona, czy Olejzyna będzie obowiązyła w finałowym wyścigu w Londynie, Baron odpowiada,że nie,gdyż nie może ryzykować kolejnych ofiar. Złomek chce uciec z przyjęcia,lecz zostaje zatrzy many przez Alaksandra Hugo,który dziwi się,że "Ivan chce tak szybko wyjsć". Złomek widzi jednak w telewizji,że Zygzak nadal chce używać Olejzyny,gdyż Ogórek twierzi,że jest ona nie groźna. Na to Wielki szef dzwoni do Profesora Z mówiąc,że Zygzak w następnym wyścigu ma zginąć. Na to Złomek reaguję zbyt ostro i cofając się psuje sobie kamuflarz. Złomek mówiąc "Siwy dym" uruchamia karabiny i zaczyna strzelać do gratów (kiedy powiedział:ale palnąłem),które chowają się za stołem. Kiedy Złomkowi skończyła się amunicja w pistoletach wyjeżdża na balkon i mówiąc,"chcesz rozwalić komuś czachę ?" , zostaje uruchomiony spadochron,który zabiera Złomka od kasyna. W powietrzu Złomek chce dotrzeć do Zygzaka i go ostrzec,więc łapie  przepływającą łódź,ale nie dociera i wpada do namiotu z pamiątkami Francesco. Później Złomek przejeżdża koło ochronaiarzy,gdyż nie chcieli go wpuścić i woła Zygzaka za tłumem dzienikarzy. Zygzak go zauważa i jedzie do niego,ale jest tam Ivan,gdyż graty zdążyły złapać Złomka,a Ivan ma służyć jako Złomek. Następnie Czarne Hugo pchają Złomka do naczepy,gdzie zostaje uśpiony przez gaz.

Złomkowi zaczynają się śnić wszystkie kompromitujące rzeczy, jakie wcześniej zrobił. Przed wyścigiem Złomek razem z Seanem i Lilianą został uwięziony w Big Bentleya w Londynie,gdzie zegar ma ich zaraz zgnieść. Złomek obwinia o to siebie. Sean mówi,że nie ma mówić głupot. Złomek odpowiada,że jest głupi,gdyż sam tak powiedział wcześniaj Sean. Sean odpowiada,że to był komplement dotyczący kamuflarzu Złomka. Złomek mówi,że to nie kamuflarz i ,że nie jest szpiegiem. Na to Sean i Liliana uświadamiają sobie,że Złomek mówił prawdę,kiedy mówił,że nie jest szpiegiem. Złomek mówi,że to przez niego zginie Zygzak. W tym momencie do zegara przyjeżdżają Al i Fred razem z kamerą telewizyjną,którą planują  zabić Zygzaka. Tymczasem na Pit Stopie Zygzaka przyjechali: Sally,Lola,Roman,Szeryf i Edek. Zygzak wezwał ich przez telefon,gdzyż myślał,że rozmawia ze Złomkiem i chciał się z nim spotkać. W tej właśnie chwili do pit stopu Zygzaka przyjeźdza Baron,gdyż chce mu podziękować. Kiedy był spłukany, Zygzak wyciągnął do niego pomocną dłoń i Baron chce,żeby Zygzak wygrał wyścig. Chwilę później rozpoczyna się wyścig w Londynie w towarzystiwe Królowej Elżbiety II i księcia Whilliama. Graty obserwują wyścig z loży VIP.

Kiedy zawodnicy przejeżdżaly obok Big Bentleyja. Al ustawił kamerę na pełną moc,by zabić Zygzaka,lecz Zygzak skręca za budynkiem i go nie niszczą. Na to Profesor Z każe Alowi i Fredowi zastosować plan awaryjny,którym jest podłożenie bomby do boksu Zygzaka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki