FANDOM

Luigi  mieszkał początkowo w Santa Runina we Włoszech, razem z Wujkiem i Ciocią Topolino. Od Wujka Topolino nauczył się wszystkiego o oponach. Był też wielkim fanem Ferrari.  Poznał Guida kiedy złapał gumę i Guido postanowił mu ją wymienić i tak się zaprzyjaźnili. Guido podobnie jak przyjaciel był fanem Ferrari. Później Luigi i Guido postanowili założyć sklep z oponami. Dlatego pewnego dnia popłynęli statkiem  z Włoch do Stanów Zjednoczonych. Podczas rejsu Guido zbudował wieżę z kół ratunkowych, co podsunęło Luigiemu świetny pomysł,by później zbudować wieżę z opon. Po dotarcu do Stanów Zjednoczonych Luigi i Guido szukali miasta,gdzie mogliby zalożyć sklep i zbudować wiezę. Za każdym razem kiedy znaleźli sklep i chcieli zbudować wieżę to ona się przewracała. Ze względu na bezpieczeństwo straż pożarna  im tego zabroniła. Luigi i Guido jednak chcieli zbudować wieżę i budowali ją w innych miastach,ale za każdym razem działo się  to samo. Za nim się poddali postanowili spróbować jeszcze raz , trafili do Chłodnicy Górskiej. Dostali tam duży sklep, który odnowili i nazwali Cassa De Gumma. Luigi nauczył się też mówić  po angielsku. Po jakimś czasie przyjaciele postanowili ponownie zbudować wieżę, jednak ona znowu upadła. Na rozwalone opony przyjacahli Wójt, Gienia i Edek. Luigi myślał,że będą kazali im się wynosić,ale w odróżnieniu od innych miast, zaproponowali im pomoc. Przytrzymując wieżę linami. Od tego czasu mieszkają w Chłodnicy Górskiej na stałe,gdzie ich sklep  dużo klientów... dopóki Chłodnica nie zniknęła z mapy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki