FANDOM

Milly Cosic- kobieta w wieku 48 lat. Pochodzi z Austrii. Skryta wielbicielka Dundersztyca.

HistoriaEdytuj

Urodziła się w małym miasteczku na wschodzie Austrii. Jest to jedno z najgorszych miast w Europie,dlatego postanowiła je opuścić kiedy szkończyła 18 lat. Kiedy ktoś zapyta jakie jest jej rodzine miasto, odpowiada,że jej rodzinnym miastem jest Wiedeń. Później zamieszkła w Danville.

WyglądEdytuj

Jest to kobieta o wzroscie 1,55 metów. Zazwyczaj nosi w zielony sweter, gdzie pod spodem ma ubraną białą bluzkę. Nosi długie, czarne spodnie oraz czerwony buty. Nosi brązowe okulary. Ma też brązowe buty.

CharakterEdytuj

  • Inflantywność

Milly umie się opanować i wydawać rozsądne decyzje. Jednak często zachowuje się jakby miała 5 lat. Czasami imponuje to Dundersztycowi.

  • Szalona

-Moje podwójne oblicze. Raz mądra,a raz szalona.

Milly czasami bywa szalona, by zaimponować Dundersztycowi, np. schodzić ze schodów z zamkniętymi oczami i to 10 razy. Zrobi też róźne szalony rzeczy, by zdobyć Dundersztyca.

  • Czarny charakter

-Kiedyś wyjdę za Heinza i podbijemy Okręg Trzech Stanów,a może później świata, jak będzie nam się chciało!

Oczywiście jak się kocha w Dundersztycu to i też czarny charakter.

  • Arogancja

Milly jest miła, ale nie dla wrogów i "kobiet, które kochają się w Dundersztycu"(jest jedyna na świecie). Umie naprawdę moczno kogoś obraźnić za to.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki